Frimodig kirke i Agder og Telemark inviterer til Temasamling på Bibelskolen i Grimstad mandag 7. oktober kl.18:00.

Andreas Holm og Sverre Lied innleder til samtale med hvert sitt (delvis overlappende) tema.

Andreas er vår representant i Bispedømmeråd og Kirkemøtet. I lys av de erfaringene han så lang har gjort seg, har han fått temaet: «Klassisk kristen i DNK: Muligheter og utfordringer».

Sverre Elgvin Lied har gått av som leder i styret i Frimodig kirke, men er fortsatt sokneprest i Lyngdal. Han har fått temaet: «Frimodig prest i offentlighetens lys».

Det er nå bestemt at Frimodig kirke skal ha en litt mer formelt avklart struktur også på region-/bispedømmenivå. Vi vil derfor også bruke anledningen til å gjøre noen avklaringer knyttet til dette, blant annet med et valg til styre. Et par av oss som sitter i styringsgruppa i dag, og har gjort det lenge, kjenner at tiden er inne for å gi fra oss stafettpinnen. Jobb gjerne sammen med oss med å foreslå kandidater til styret. Det vil si: hjelp oss med å tenke gjennom hvem som kunne vært aktuelle, og bring forslag til oss.

Vi tar ikke en bindende påmelding til samlingen, men av hensyn til litt enkel servering, setter vi pris på tilbakemelding om du tenker å komme til e-post bsandrib@gmail.com. For øvrig er du velkommen uten forutgående varsel.

Littegrann kostnader følger med ved å være på Bibelskolen, men vi satser på å dekke dette med en enkel innsamling der og da.

Vel møtt!

Hilsen styringsgruppa:

Rønnaug Torvik

Ravn Karsrud

Bernt Rune Sandrib (leder)