Støtt arbeidet for fornyelse av Den norske kirke

Ønsker du en kirke som holder fast på Bibelen og vår evangelisk-lutherske bekjennelse? Vi skammer oss ikke over evangeliet.

Fast givertjeneste

Som fast giver hjelper du Frimodig kirke med å nå lenger ut.

Skatteytere kan kreve fradrag for gave til visse frivillige organisasjoner, tros- og livssynssamfunn som er forhåndsgodkjent av Skatteetaten. Frimodig kirke er omfattet av gavefradragsordningen. I 2022 gis det 23 % fradrag for gaver opptil 25 000 kroner.

Bli medlem eller støttemedlem

Medlemskap i Frimodig kirke er en ypperlig måte å støtte arbeidet på.

Det forutsetter medlemsskap i Den norske kirke. Du er likevel varmt velkommen til å være støttemedlem selv om du ikke er innmeldt i Dnk, og kan delta aktivt i nettverket på alle måter, med den ene begrensning at du ikke kan stå på valg til sentrale tillitsverv.
(Medlemskapet/støttemedlemskapet går automatisk til du gir beskjed om at du vil avslutte det.)

Som medlem kan du selv se og redigere den informasjonen som vi har om deg i medlemsregisteret.

Allerede medlem?
Logg inn på Min Side her

Bli medlem i Frimodig kirke Ung

Vår kirkepolitiske ungdomsorganisasjon brenner for at Den norske kirke skal sette tydelig retning mot Jesus, bygge på Bibelen som Guds ord, og forkynne evangeliet frimodig til folket.

De arbeider for at det blir innvalgt frimodige unge mennesker til menighetsråd og bispedømmeråd.

Gave til Frimodig kirke

Ønsker du å gi et enkeltstående gavebeløp til Frimodig kirke, kan du også gjøre det i nettbutikken eller i bank til kontonr 3205 24 57326 eller med Vipps # 713127. Det er fint om du merker innbetalingen med «Gave til Frimodig kirke».